Reklama w mediach społecznościowych

W dzisiejszym marketingu nie można obejść się bez istnienia w mediach społecznościowych. Stało się to już takim „must have” marketingu. Oczywiście podstawowym niezbędnikiem jest konto na facebooku, coraz częściej firmy/osoby decydują się także na konto na Instagramie. Dzięki temu można dotrzeć do większej ilości osób i zyskać klientów. Rzadziej jest wybierany Snapchat (ze względu na sposób dodawanych treści i ich przemijanie) oraz Twitter (ze względu na ograniczenia tekstowe). Połączenie Facebook + Instagram to połączenie niezbędne do pojawienia się w sieci. Często te miejsca zastępują nawet stronę internetową. Promowanie strony/wpisy na Facebooku stało się tak popularne jak reklamy w wyszukiwarce Google. Powstały odrębne agencje marketingowe zajmujące się prowadzeniem strony na Facebooku.

Reklama w Internecie

Jeśli nadal nie do końca jesteś przekonany co do zaistnienia swojej firmy w mediach społecznościowych, to uwierz nam, że najwyższa pora aby się przekonać. Próbując niczego nie stracisz, a jedynie możesz zyskać, ponieważ media społecznościowe to dzisiaj najpopularniejszy sposób na pozyskiwanie klientów. Mało kto w ogóle nie posiada konta na Facebooku, dlatego stanowi on niezmierzone morze potencjalnych klientów, szczególnie jeśli Twoja firma próbuje dostać się do młodych ludzi (nie nastolatków), ale młodych ludzi, którzy ufają Internetowi i cenią sobie reklamę nienachalną.