Czy spamowanie jest legalne?

To z angielskiego niepożądane informacje, wiadomości, korespondencja, która spływa na naszą skrzynkę pocztową, lub też konta w portalach internetowych. Tego typu wiadomości najczęściej mają b, jednak w tym przypadku ich wartość jest stosunkowo niska. Przede wszystkim to zaniżenie wartości wynika stąd, iż spam rozsyłany jest masowo, bardzo często nie uwzględnia, więc potencjalnego targetu, do którego dana informacja powinna być skierowana.

Spamowanie jest tylko pewnego rodzaju działaniem reklamowym, które ma jednak o wiele większy wydźwięk pejoratywny, niż pozytywny. Z drugiej jednak strony często spamem określane są nawet wartościowe, a wszystko jest kwestią indywidualnych ustawień. W przypadku większości portali internetowych użytkownik ma mały wpływ na spam, który do niego trafia. Jednakże już w przypadku kont poczty internetowej jest inaczej- użytkownik może indywidualnie ustalić, co zalicza do spamu, a co do wartościowej informacji o kształcie reklamowym.

Czy warto spamować w Internecie?

Tak więc dla jednych reklama nowopowstałego forum, portalu, czy strony będzie spamem i zostanie wychwycona przez system pocztowy ściśle skonfigurowany, a inni, zainteresowani otrzymywaniem tego typu informacji dostaną do nich dostęp i taka reklam nie będzie przez ich systemy pocztowe uważana za niepożądaną. Co się jeszcze tyczy wartości reklamowej spamu, to często ludzie ulegają namowom wysyłanych dziwnych i podejrzanych konkursów, czy też promocji i właśnie przez to popadają w wir spamu. Wystarczy tylko jeden raz odpowiedzieć, na tego typu reklamę wpisując swój adres mailowy by potem dzień w dzień otrzymywać bzdurne informacje o promocjach produktów i usług, które w ogóle nie są nam do niczego potrzebne.